ملٹی موڈل مددگار شیٹ

اگر آپ کے متعدد پسندیدگیاں ہیں تو آپ اکثریت میں ہیں کیونکہ کسی بھی آبادی کا بینتالہ پچاس اور ستائیس فیصد کے درمیان نظر آتا ہے۔ متعدد پسندیدگیاں دلچسپ اور کافی مختلف ہوتی ہیں۔ مثال کے طور پر آپ کے پاس دو مضبوط پسندیدگیاں ہوسکتی ہیں، V اور A یا R اور K، یا آپ کے پاس تین مضبوط پسندیدگیاں ہوسکتی ہیں جیسے VAR یا ARK۔ کچھ لوگوں کو کوئی خاص مضبوط پسندیدگیاں نہیں ہوتی اور ان کے نمبرات چاروں موڈز کے لیے تقریباً برابر ہوتے ہیں۔ مثال کے طور پر ایک طالب علم کے نمبرات V=9، A=9، R=9، اور K=9 تھے۔ اس نے کہا کہ وہ استعمال کیے جانے والے موڈ پر موزوں کرتا ہے یا مطلوب ہوتا ہے۔ اگر استاد یا سپروائزر لکھی موڈ کو پسند کرتا ہو تو اس نے اپنے جوابات اور اپنی تعلیم کے لیے اس موڈ میں تبدیل کر دیا۔

 اس طرح متعدد پسندیدگیاں آپ کو دو، تین یا چار موڈز کا انتخاب دیتی ہیں جن کو آپ اپنے دوسروں کے ساتھ مواصلے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ کچھ لوگوں نے اقرار کیا ہے کہ اگر وہ ناراض کرنا چاہتے ہیں تو وہ انسان کے ساتھ مختلف موڈ میں رہتے ہیں۔ مثال کے طور پر وہ دلائل کی مانگ کریں گے ایک بحث میں، جانتے ہوئے کہ دوسرا شخص صرف زبانی معلومات پر حوالہ دینا پسند کرتا ہے۔ یا وہ ‘حقیقی’ مثالوں کی مانگ کریں گے جانتے ہوئے کہ دوسرا شخص کینیسٹھیٹک ان پٹ اور آؤٹ پٹ کے لیے کم ترجیح رکھتا ہے۔ یہ وہ چند لوگ ہیں جو منفی محسوس کرنے پر کرتے ہیں۔ مثبت ردعمل کا مطلب ہے کہ ان متعدد پسندیدگیوں والے لوگوں نے چنائی کی ہے کہ وہ اپنے اہم دوسروں کے موڈ کو موزوں کریں۔

اگر آپ کے دو اہم یا برابر پسندیدگیاں ہیں تو براہ کرم اپنی دونوں پسندیدگیوں کے لیے موافق مطالعہ کے طریقے پڑھیں۔ اگر آپ کی تین پسندیدگیاں ہیں تو ان تینوں فہرستوں کو پڑھیں اور اسی طرح ان چاروں کے ساتھ جو لوگوں کی متعدد پسندیدگیاں ہیں۔ آپ کو دو، تین یا چار فہرستوں کو پڑھنے کی ضرورت ہوگی۔ ایک دلچسپ معلومات یہ ہے کہ متعدد پسندیدگیوں والے لوگوں نے بتایا ہے کہ انہیں سیکھنے اور ارتباط کے لیے ایک سے زیادہ استراتیجیوں کا استعمال ضروری ہوتا ہے۔ وہ ایک سے زیادہ پر امن محسوس کرتے ہیں۔ علیحدہ پسندیدگی والے لوگ عموماً اپنی ایک ہی پسندیدگی کے ساتھ میچ کرتے ہوئے "سمجھ لیتے ہیں”۔